Субота, 20.04.2024, 08:00
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт
 Андріанової
Тетяни Олександрівни

заступника директора з виховної роботи та вчителя музичного мистецтва
Соледарської загальноосвітньої школи I-III ступенів №13

Портфоліо

 

 

РЕЦЕНЗІЯ < завантажити

РЕЦЕНЗІЯ

на досвід роботи вчителя музичного мистецтва

Соледарської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 13

Андріанової Тетяни Олександрівни

                 У сучасній соціокультурній ситуації розвиток суспільства залежить не тільки від матеріальних ресурсів, а й від того, якою мобільною буде життєдіяльність особистості, як повно і всебічно розкривається її творчий потенціал. Тому учитель Андріанова Т.О. обрала темою самоосвітньої діяльності «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках музичного мистецтва шляхом використання художньо – педагогічних технологій.  Спираючись на специфіку музичного мистецтва як предмета, що полягає передусім у комплексному, гармонійному впливу на почуття, інтелект, характер учнів з метою подальшого успішного формування самобутньої, життєспроможної особистості, підґрунтям даної роботи є переконання: творчою може бути кожна людина, якщо вірить у себе та працює задля цього. Основна ідея досвіду – розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання художньо – педагогічних технологій дозволить сформувати особистість, здатну до художньо – творчої самореалізації і культурного самовираження.

           Інноваційна значущість досвіду полягає у використанні художньо – педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва та позаурочній діяльності для активізації музичної пам’яті і фантазії, для розвитку творчої уяви і творчої діяльності, здатності до художньо – творчої самореалізації у сфері музичного – мистецтва.

          Вчителем  розроблена авторська система доповнень щодо викладання предмета «Музичне мистецтво», яка включає використання елементів художньо – педагогічних технологій, а саме: інтегративної, проблемно – евристичної, інтерактивної, ігрової, які допомагають розвивати творчі здібності, формувати позитивні  Я – концепцію, створювати ситуацію успіху, мотивувати  процес самовдосконалення.

Голова методичної ради                                                  Г.Л. Смага

Пошук
Статистика
Вхід на сайт